2012 m. sausio 11 d., trečiadienis

Abejonės

Žinote, esu žmogus, normalus žmogus, kokių milijardai. Ir mane retsykiais kankina abejonės. Ypač iš pradžių ir ypač dėl gydymo su Reiki. Kaip žinoti, kad jau gali gydyti? Ir ar tikrai tai veikia? Jei kam nors apie tai papasakosiu, kaip sureaguos? Ypač, jei tie "kas nors" mano artimi bičiuliai. Ar nepagalvos, kad aš kvanktelėjau? Juk normalios psichikos žmonės (tarp jų ir aš!) stebuklais netiki! 

Palaipsniui, kai ėmiausi praktikuoti Reiki, įsitikinau, jog ji tikrai veikia. Bet apie tai bus kita istorija. Kai ėmiau draugams pasakoti apie ją, su džiaugsmu supratau, jog jie nesiruošia manęs kišti į durnyną (atsiprašau už grubų išsireiškimą....). Ir netgi dar daugiau - po pirmo seanso beveik visi užsisako pilną 10 seansų kursą! Ir negi moka už tai pinigus!

Tad beliko paskutinės abejonės - ar tai mano kelias? Ar aš verta juo eiti? Ir čia gavau dar vieną atsakymą - gydo ne netobula Asta, o tobula Reiki... O galų gale, argi tai ne tobulas darbas, apie kokį svajojau visą gyvenimą ir giliai širdyje pavydėjau visiems mokytojams, gydytojams, policininkams ir gaisrininkams? 

Nedraskomai abejonių lengviau eiti į priekį... :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą